En la soledad de Quitratúe ...

26.3.07

Gràcies Lluís...

per compartir una vegada més la teva tendresa.

VERGES 2007

S'està bé, plegats, a Verges,
sota un cel teixit de sentiments, els anys i acords.
S'està bé perquè junts volem
fer el ritual d'un adéu d'amor.
És senzill, si jo puc, si tu vols...

S'està bé, plegats a Verges,
m'has deixat encendre estels de llum dins dels teus ulls,
sols això és el que et puc donar,
tot això és el que ara me'n duc,
tan senzill, si tu vols, jo sí vull.

I és tan gran, gran i màgic,
quan plegats alcem el cant i aixeca el vol
fins el somni d'un demà
que ara junts només podem imaginar
però amb la certesa de que els que arriben les viuran.

S'està bé, plegats a Verges,
mentre fem de les cançons i enyors un bell camí
que, si ens acosta a "l'adéu",
ha deixat escrit en el cor:
Molta sort, que tingueu molta sort...

Un dels moments més emotius del concert va ser quan el Lluís va dir:
A veure quin dia veurem, en demanar-li a un nen, què vol ser quan sigui gran i ens contesti "una bona persona".

3 Comments:

  • Preciosa cançó i millor moment el que ens va brindar en Lluís Llach al concert de Verges 2007.

    Gracies per recollir el text de la cançó, no em canso d'escoltar-la.

    By Anonymous Anónimo, at 9/13/2007 10:35:00 p. m.  

  • Uauhhh...He arribat aquí per casualitat i m'he trobat amb Lluís Llach...si és que aquest país és també molt petit. Genial!

    By Anonymous Anónimo, at 9/16/2007 02:20:00 p. m.  

  • Un blog excelente! félicitations!!!

    By Anonymous Anónimo, at 10/04/2007 11:57:00 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home